donderdag 25 mei 2017

The Summer Tag | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie The Summer Tag voor jullie klaar staan! Omdat het zulk lekker weer is en ik weer eens zin heb om een tag in te vullen voor jullie heb ik deze uit gezocht! Juist omdat deze in het teken staat van de zon en veel daar om heen! Laten we snel beginnen!

Wat is je favoriete ijsjessmaak?

Pindakaas. Bij de ijssallon waar ik geregeld kom hebben ze wel eens de smaak pindakaas. Hier kan ik zo van genieten! Zelf neem ik bijna nooit pindakaas omdat ik het op brood minder lekker vind, maar als ijssmaak vind ik hem mega lekker!

Welke kledingstukken vind jij `s zomers onmisbaar?

Een korte broek met t-shirt. En het liefst zo licht mogelijk, want zwart trekt zoveel warmte aan. En hoe lichter het is, hoe minder warm jij het hebt! Dat vind ik dus altijd onmisbaar in mijn kast!

Wat is je favoriete zomerse drankje?

Mijn favoriete drankje is toch eigenlijk gewoon water, het klinkt misschien heel saai, ik weet het, maar ik vind dat toch wel het lekkerste uit de koelkast, en je weet het toch allemaal weer uit, dus je hoeft dan ook minder naar de wc.

Wat is je lievelingsactiviteit `s zomers?

Lekker aan het water zitten. Dat hoeft nog niet eens persee de zee te zijn, maar het mag ook gewoon aan een plas in de buurt zijn of een rivier. Daar is het vaak tocht wat koeler, dus daar zit ik het aller liefste in de zomer.

Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?

Ik heb geen make-uplook omdat ik niet tegen make-up kan. Dus het liefst zo min mogelijk!
Wat is je favoriete zomerse liedje?

A Thousend Miles van Venessa Carlton. Ik wordt altijd vrolijk van dit liedje, en krijg er een zomers gevoel van.

Welk zomers gerecht eet je het liefst?

Salades. Ik heb haast geen trek in de zomer, daarom eet ik het liefste een salade omdat dat niet al te zwaar valt en je zit toch vol.

Wat is jou ultieme zomer Do It Yourself?

Nieuwe sapjes proberen te maken. Kijken wat lekker bij elkaar is en wat niet samen smaakt.

Wat voor geur draag je `s zomers?

Geen, want ik kan ook niet zo goed tegen luchtjes. Dus daarom draag ik ze eigenlijk niet.

Welke plannen heb je voor de zomer?

Lekker genieten van de zon, netflixserie’s kijken en bijkomen van school. Ook gaan we waarschijnlijk op vakantie deze zomer, dat zijn mijn plannen.

Zo, dit is de tag. Ik kan er niet meer van maken.

Wat zijn jullie plannen deze zomer?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97