dinsdag 9 mei 2017

Waar werd ik blij van in de maand april?

Hoi allemaal!

Mei is al weer een tijdje bezig, maar ik jullie vandaag vertellen waar ik blij van werd in de maand April! Het was een leuke en fijne maand. Dus laten we maar snel beginnen!

Op 2 april zijn we een dagje met de trein gegaan. Dat was natuurlijk erg gezellig om met mijn ouders en broertje te doen. We hebben fijn genoten! Houden jullie ook zo van dagjes met de trein?



Op 10 april ben ik jarig. Ik ben alweer 20 geworden de afgelopen maand! Voor mijn verjaardag zijn we naar Brugge geweest. Een weekendje weg. Dit was erg gezellig. We zijn op zaterdag vroeg (8 april, rond een uur of 7 in de ochtend!) van huis gegaan, en kwamen zondag eind (9 april, zo rond een uur of 6) weer thuis gekomen. Jullie hebben ook op 9 april een artikel kunnen lezen over wat ik allemaal in mijn toilettas mee neem als we een weekendje weg gaan!



17 april was het Pasen. Hoewel het een frisse en regenachtige Pasen was hebben we er toch wel iets leuks van gemaakt thuis. Lekker paaseitjes gezocht en gewandeld. De regen houdt ons niet zo maar tegen šŸ˜‰! Uiteindelijk was het in Gouderak (waar we gewandeld hebben) droog, en stond er alleen een stevige wind. Maar dat is ook wel lekker, even uitwaaien.



Op 26 april heb ik een account aangemaakt bij United Wardrobe. Dit is een online tweedehands winkel voor kleding, schoenen en sieraden. Er staan fijne kledingstukken op, veel schoenen en ook leuke sieraden! Echt een aanrader om daar ook lid van te worden. Ik heb hier van de week schoenen besteld, dus ik zal donderdag een leuke shoplog online zetten! Want ik heb mooie schoenen gekocht. Dus daar heb ik ook nog een paar daagjes lol van gehad in april.

Hier werd ik blij van in de maand april. Het is veel, maar ik zal het er nog lang over hebben omdat het zo fijn en ontspannend was.

Wat sprong er nu echt uit voor jullie in de maand april? Wat vonden jullie het meest leuk, of heb je nog iets spannends mee gemaakt? Dat mag je natuurlijk ook altijd met mij delen. Want ik hou erg van leuke verhalen. 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97