dinsdag 13 juni 2017

Hoe gaat het met mijn opleiding?

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het eens met jullie hebben over mijn opleiding! Ik klets jullie helemaal bij met hoe het nu gaat!

Op het moment heb ik allemaal vakken waar ik al het een en ander aan examens moet afleggen. Zodat het in het examen jaar niet te druk word met alle vakken die ik als examenvak heb. Ik heb examens gehad op mijn stage, die zijn allemaal inmiddels ingeleverd en daar sta ik voldoende voor! Gelukkig! Ook hebben we nu allemaal theorie vakken waar we examens voor moeten doen. Al die examens nemen ook best veel tijd in beslag. Ik zit er op het moment zowel veel op school aan de examens, maar ik mag er (gelukkig!) thuis aan zitten. Dus dat ben ik nu veel aan het doen. Ik zit eigenlijk bijna elke avond wel aan de examens die ik nu moet halen. Dit in nog iets minder dan 3 weken. En dan hebben we inhaal week, ook besprekingen over hoe dit schooljaar is gegaan en hebben we waarschijnlijk ook besprekingen over hoe alle examens zijn gegaan. Dus ik ben voorlopig nog wel druk bezig. Stiekem ben ik wel blij als alles achter de rug is en we even weer wat weekjes zomer vakantie hebben. Dan kunnen we lekker uitrusten van alle vakken die we hebben gehad waar we voor hebben lopen stressen. 



Voor de rest zijn we ook nog bezig met de vakken die we gewoon moeten volgen, daar krijg ik dan volgend jaar een aantal examens van. Zoals bijvoorbeeld Nederlands, rekenen en een aantal praktijkvakken. Ook ben ik nog druk bezig met een stage voor volgend jaar, dit weegt namelijk ook best zwaar in ons diploma. We moet een X aantal uur gemaakt hebben om ons diploma te halen.

Ik ben blij dat ik alles op het moment red met school! Ook ben ik op het moment mega blij met dat ik voor jullie kan schrijven. Even mijn gedachte verzetten, even ontspannen en lekker niet na hoeven denken over school op dat moment. Dat vind ik ook altijd fijn!


Zo, ik hoop dat ik jullie weer goed op de hoogte heb gebracht. Hebben jullie het druk op school? Of krijgen jullie het nog erg druk de komende weken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97