donderdag 15 juni 2017

25 levensvragen | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik weer eens een tag doen! Het is de 25 levensvragen tag. Zoals het al zegt 25 vragen over het leven. De meeste kan je maar met 1 antwoord beantwoorden. Maar sommige niet, en daar zal ik dan ook zo uitgebreid mogelijk antwoord op geven! Laten we snel beginnen!

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Je gaat naar een kroegje/café; wat bestel je? Nou ja, dat ligt een beetje aan de tijd. Voor 16:00 uur is het een cola’tje en na 16:00 uur een biertje.
Welk woord gebruik je echt té vaak? Maar
Wat is je favoriete film of serie? Gossip Girl
Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie? RTL Boulevard
Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd? You Be You van Dionne.
Naar wie was je laatste appje? Een van mijn vriendinnen.
Wat was je eerste e-mailadres? Nog steeds mijn prive mail die ik niet zomaar deel 😉!
Waar kun je je enorm aan ergeren? Dat mensen de hele tijd lachen om iets en je weet niet waar het over gaat.
Wat is je meest awkward moment ooit? Dat ik mijn trui was vergeten bij een sollicitatie gesprek mee naar buiten te nemen.
Wat is je favoriete dag van het jaar? 21 juni. De langste lichte dag van het jaar.
Wat is je favoriete emoji? :P
Katten of honden? Honden
Utrecht of Amsterdam? Utrecht
Koffie of thee? Thee
Serie of film? Serie
Engeland of Amerika? Euh, Engeland
Vlees of vis? Vlees!
Drank of drugs? Drank, maar niet al te veel!
Spice Girls of Backstreet Boys? Spice Girls
Bert of Ernie? Ernie
Buurman of Buurman? Buurman 😉. De kleinste
Sesamstraat of Villa Achterwerk? Sesamstraat
Meest random feitje over jezelf? Dat ik rommelig ben
Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd? Gewoon je zelf zijn in wat voor situatie je ook zit. Het komt altijd weer goed!




Dit waren mijn antwoorden. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Wat is jullie meest random feitje over jezelf?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97