donderdag 8 juni 2017

Mijn 5 favoriete Instagram Accounts lente/zomer 2017

Hoi allemaal!

Vandaag vertel ik jullie mijn 5 favoriete Instagram accounts vertellen van de lente en zomer van 2017. Ik wordt altijd vrolijk van de foto’s die ik zie van deze mensen. Ook vind ik het leuk om zelf veel foto’s te maken en deze met jullie te delen. Dus mij kan je eigenlijk ook blij maken met leuke foto’s. Laten we snel beginnen! Ik zet overigens allemaal foto’s van mezelf hier tussen de berichtjes in. Omdat je niet altijd even makkelijk foto’s van Instagram af te halen. En dat hier in het artikel te zetten, maar, er staat wel linkje naar het Instagram account.

Ik vind Lilo_Ki altijd leuk om te volgen. Die hebben altijd mooie foto’s van sieraden waar ik altijd vrolijk van word. Ook doe ik hier inspiratie op voor de sieraden die ik ooit wil gaan kopen. Als ik daar het geld voor heb en ook precies weet ik wil.

Onnedi vind ik ook altijd erg leuk om te volgen. Ze is altijd eerlijk en dat is juist zo leuk aan haar. Ze heeft ook haar eigen YouTube kanaal, waar ze ook altijd leuke video’s plaatst waar ze ook altijd eerlijk is over alles wat ze maakt. Gewoon lekker positief en helemaal eerlijk.



Jiami staat bij mij eigenlijk altijd in het midden. Ze heeft altijd haar foto’s mooi en vrolijk bewerkt. Dit maakt haar Instagram feed zo mooi. Dat vind ik juist zo leuk omdat het zo divers.

Dille en Kamille hebben ook fijne foto’s om de dag mee door te komen. Het zijn altijd vrolijke foto’s met altijd verschillende thema’s en kleuren. Kortom ook altijd lekker vrolijk!

Jill Schirnhofer hoort ook zeker thuis in het rijtje van de zomer. Het zijn hier ook weer allemaal mooie beelden, en het leuke van dit Instagram account is dat er ook allemaal tekeningen in voor komen! Omdat ze zelf ook heel graag tekent.

Wat is jullie favoriete Instagram account? 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97