zondag 4 juni 2017

Mijn week 22

Hoi allemaal!

Het is weer tijd voor ‘Mijn week’! Het was de afgelopen week weer lekker weer, en heb ik ook weer veel gedaan! Kortom weer een lekker druk weekje! Dus laten we snel beginnen met Mijn week!



Maandag was het natuurlijk weer tijd om folders te lopen. Dit heb ik dan ook gewoon gedaan. Het was lekker weer, dus zeker geen straf om de folders weg te lopen. Het was zelfs nog erg warm als je bezig was.



Dinsdag heb ik weer rijles gehad. Ik heb weer veel geleerd natuurlijk, en dat blijft altijd leuk!



Woensdag heb ik Mascha’s Planner binnen gekregen, heb er gelijk een blog van gemaakt voor afgelopen donderdag. Ik geniet met volle tuigen van het inplannen met deze planner! Ik heb er dus veel plezier van! Heb jij de blog van donderdag nog lezen?



Donderdag was het gewoon tijd voor school. Dus ik ben weer een dagje naar school geweest. Gelukkig was het niet een al te gekke schooldag.



De afgelopen weken reageer ik best wel op de warmte en alle zon. Omdat ik me hier door niet zo fijn door voelde ben ik vrijdag lekker een dagje thuis gebleven en me niet al te druk te maken. Dit heeft me goed gedaan! Nu kan ik er weer goed tegen aan!



Zaterdag ben ik naar de Scouting geweest, het was weer een geslaagde opkomst ondanks het pinkster weekend.



En nu ben ik op een festival, en plaats ik veel op Snapchat en Instagram. Dus daar kan je alle foto’s van vandaag zien eigenlijk. Dus ben je benieuwd hoe ik het heb? Kijk dan snel op mijn Snapchat (xarifa97) en Instagram (Xaars_Wereld)! Vonden jullie mijn snaps en insta foto's leuk?

Zijn jullie al wel eens bij een festival geweest? Welk festival was dat? En hoe beviel het festival jou? Ik ben benieuwd naar mijn ervaringen!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97