zondag 18 juni 2017

Mijn week 22

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor ‘Mijn week’! Ik heb eigelijk niet zo heel veel boeiends gedaan de afgelopen week. Het was weer druk met school, waar ik dus veel aan heb gezeten. Ook was het de afgelopen week weer erg lekker warm. Dit keer was het niet te warm en ook niet te koud. Maar precies goed! Laten we snel beginnen!



Maandag heb ik weer folders gelopen. Ik had de hele dag te tijd en heb ook alles weg kunnen lopen. Dat was erg lekker, want toen was ik dinsdag vrij.




Dinsdag ben ik op stage gesprek geweest voor volgen school jaar. Ik vond het gesprek spannend om te voeren. Maar gelukkig is alles goed gekomen. En ik mag stage gaan lopen bij Junis. Een kinderopvang. Ik ga op de afdeling voor peuters stage lopen.




Woensdag heb ik lekker in de oude rijn gezwommen. Het was zo lekker weer dat ik er samen met mijn broertje ben in gesprongen en hebben we lekker een uurtje afgekoeld na school. Het was erg afkoelend en misschien nog wel iets koud, maar het was wel weer erg lekker om te doen. Dat gaan we vaker dit zomerseizoen weer doen!




Donderdag heb ik met de klas gebowld. Dat was erg gezellig om te doen. Even geen lessen en gewoon lekker ontspannen. Helaas is bowlen niet mijn sterkste kant, dus heb ik niet gewonnen. Maar het is altijd erg gezellig.




Vrijdag was het gewoon tijd voor school. We hebben weer veel dingen gedaan, en lekker veel geleerd. Het was weer lekker warm, ik mocht gelukkig eerder weg en heb genoten van het weer daarna!




Zaterdag ben ik weer naar de scouting geweest. We hebben een gps tocht gelopen met de kinderen. Het was erg gezellig met de kinderen zo op stap te zijn!




En vandaag was het erg warm weer. Ik heb folders in gevouwen en lekker een ijsje op gegeten. Omdat ik nog moest werken kon ik helaas niet in de oude rijn zwemmen. Dat komt een volgende keer wel weer!


Wat hebben jullie met dit warme weer gedaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97