donderdag 22 juni 2017

My Travel Bucket List | Landen

Hoi allemaal!

Vandaag vertel ik jullie alles over wat welke 5 landen op mijn travel bucket list staan! Ik zal je van te voren verklappen, dat ik nog wel even moet doorsparen om deze reizen te kunnen maken. Want het zijn niet de goedkoopste reizen šŸ˜‰! Laten we snel beginnen met de lijstjes!

De 5 landen die ik graag wil zien zijn:


1 Amerika

Ik hoor van mensen die in Amerika zijn geweest dat het zo’n mooi land is. Dat er een fijne sfeer hangt, dat er alles veel sneller gaat dan hier in Nederland, terwijl hier naar mijn idee al alles zo snel gaat! Amerika staat bij dus op nummer 1!

2 Ibiza

Ik kom er nu niet achter of dit nu echt een op zich zelfstaand land is of dit nu echt bij Spanje hoort, maar ik wil ook erg graag naar het eiland Ibiza. Daar schijnt het ook super mooi te zijn, en dat je daar erg chil kunt zijn. En het maakt daar eigenlijk ook niet uit wie je bent, want alles is daar prima. Die indruk geeft Ibiza mij altijd als ik een Youtuber daar zie die ik volg, of een BN-er. Het maakt niet uit wie of wat je daar bent. Het komt altijd wel goed en je kan zo gek doen als je wilt. (Vergeten jullie de win actie niet van My Jewelley en Ticket Spy niet? De winnaar word snel gekozen!)



3 Zwitserland

Eigenlijk ben ik hier al 2 keer geweest. Toen ik met mijn ouders naar Italia ging, maar we zijn die 2 keer dat we er waren, waren het maar 2 of 3 nachtjes, dus zie je eigenlijk niet zo heel veel van het land of de omgeving. Daarom wil ik graag nog een keer terug naar Zwitserland om nog eens lekker te kijken, en niet te denken aan je volgende bestemming. Ook wil ik hier heel graag nog een keer terug komen voor mijn gezondheid. Ik zit best wel met mijn longen, ik knap zo op in Zwitserland dat ik om die reden daar ook graag wat langer zou willen blijven.

4 Ierland

Dit lijkt mij ook een fijn land om te bekijken. Er is daar een mooie cultuur en veel bezienswaardigheden die ik graag wil zien. Dus dat is altijd leuk om zo een soort van roadtrip maken door Ierland lijkt me super leuk. Dat maakt stiekem wel erg blij als ik dat zou kunnen gaan doen.

5 CuraƧao

Omdat op Curacao nog een beetje Nederlands wordt gepraat lijkt het me ook leuk om daar alleen al voor de taal naar toe te gaan. Ik ben niet iemand die snel talen oppikt, dus vandaar! Maar ook lijkt het me erg fijn om daar rond te lopen en alle vrolijke kleuren huizen te zien. En om te kijken wat er nu echt van al die foto’s waar is dat het zo mooi is. Daar ben ik altijd erg benieuwd naar.

Goed, dit waren de landen waar ik graag op vakantie naar toe wil gaan. Maar zoals ik al schreef moet ik daar nog wel even voor sparen. Maar dat komt helemaal goed!

Wat staat nog op jullie travel bucketlist?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97