dinsdag 25 juli 2017

Ben ik niet meer gemotiveerd om voor Xaar's Wereld te schrijven? | Xaars Reis Wereld

Hoi allemaal!

Zoals jullie op het moment merken is dat mijn artikelen steeds best wel laat online komen. Ik probeer ze altijd om 19:30 online te zetten. Maar de laatste tijd lukt dit niet. Helaas doet mijn internet verbinding het niet zo goed. Maar helaas heb ik er elke dag ruzie mee. Ik hoop dat het snel beter gaat. Daarom ben ik de komende tijd misschien wat minder aanwezig. Ik hoop dat alles gaat lukken! Maar ik kan jullie helaas niks beloven. Sorry!



Vandaag heb ik helaas weer de zelfde strugle gehad. Ook merk ik onder andere door dit probleem dat het mij niet motiveert om veder te gaan schrijven. Ik baal er zo van, want ik had zo veel zin om weer elke dag een artikel te gaan schrijven. Ook merk ik heel erg dat ik een beetje door mijn ideeën heen ben. Heel irritant! Want hier door kruip ik ook niet met heel erg veel zin achter mijn laptop om artikeltjes te gaan typen. Want op het moment vind ik het veel leuker om voor mijn reisblog op pad te gaan en op mijn reisblog hier dan alles over te delen. Terwijl ik zo graag ook voor Xaar's Wereld wil blijven schrijven. 

Hebben jullie nog leuke ideeën waar ik over kan gaan schrijven? Ik ben benieuwd!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.