woensdag 19 juli 2017

DIY schoolboeken versieren | Back to school

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn schoolboeken versier! Ik vond de kaften nog al saai zonder al die plaatjes, dus dat heb ik zelf gedaan! Laten we snel beginnen!

Wat heb je nodig?

- Lijm
- 1 schaar, ik heb er 2 gebruikt, een voor het globale knippen en 1 voor de fijne lijntjes!
- Stiften
- Tijdschriften
- Washi tape
- En niet te vergeten je saaie boeken!

Helaas was mijn mobiel leeg, dus kon ik een aantal foto's niet maken. Van het stapeltje plaatjes die ik had uitgeknipt, hoe ik het ging indelen en het opplakken er van! Daar baalde ik best wel van. Want ik had helaas niks anders bij de hand dan alleen mijn mobiel. Ik kan jullie in ieder geval het resultaat laten zien van hoe de boeken zijn geworden! Ik ben heel erg blij met het resultaat!

Om een of andere reden kan ik geen foto's toevoegen! Ik irriteer mij hier verschrikkelijk

Hier is dan het resultaat van hoe de boeken er nu uitzien! Ik ben er blij mee! Afgelopen jaar was ik de enige met gekaften boeken. Ik ben benieuwd of dat komend schooljaar ook zo zal zijn. Zo niet, heb ik in ieder geval unieke boeken die niemand anders heeft. Want de tijdschriften zijn al een paar jaar oud, maar dat maakt het juist zo leuk! Want daar door heeft niemand anders precies de zelfde boeken!

Gaan jullie ook zelf jullie boeken versieren? Zo ja, ben ik benieuwd! Tag mij dan even als je het zelf ook gedaan heb!


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97