woensdag 26 juli 2017

Een kleine pauze

Hoi allemaal!

Ik ben vandaag gaan zitten om alle ideeën voor de komende 2,5 weken dingen uit te typen. Zodat ik de komende 2,5 week nieuwe inspiratie opdoen, nieuwe dingen uitwerken, ik zal vooral gaan denken wat ik nu precies wil met Xaar’s Wereld. Maar ik laat jullie niet in de steek natuurlijk! Dat lukt mij niet. Ik heb vorig jaar in de zomer vakantie allemaal ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven gebruikt om uit te schrijven. Ik heb besloten dat dit jaar weer te gaan doen om jullie niet al die tijd zonder mij hoeven te zitten. Ik plan vanaf vandaag een blog dus in, en komt om 19:30 online! Ik wens jullie de komende weken veel plezier met lezen en tot over 2,5 weken! Niet alle dagen zullen even lange posten zijn, kan ik je al vertellen, omdat er niet veel over te schrijven viel.

Ik zal wel actief blijven op Instagram! Dus je kan een klein beetje mee kijken met het proces!



Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.