zaterdag 29 juli 2017

Schrijf een alfabetverhaal! | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeĆ«n uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf een alfabetverhaal: Elke zin moet beginnen met de volgende letter van het alfabet, beginnend met de A.

Amerika schijnt leuke plekken te hebben
Bedenk nieuwe dingen voor Xaar’s Wereld
Chocolade is erg lekker
De hoeveelheid chocolade is niet normaal in Nederland
Eerlijk gezegd is chocolade eigenlijk niet goed om veel te eten šŸ˜‰!
Fijn dat ik bijna niet in de supermarkt kom om chocolade te kopen
Gezondheid gaat natuurlijk voor!
Heerlijk dit zonnetje wat nu buiten schijnt, gelukkig smelt hierdoor chocola en is het niet meer lekker.
Ijstjes zijn ook erg lekker met dit weer!
Jammie, ik denk dat ik zo eens een ijsje ga halen!
Kopen moet ik zo’n ijsje eerst.
Lopend naar de supermarkt kan altijd, dan verbrand ik gelijk op de terug weg de calorieƫn van het ijsje
Maar we hebben helemaal geen supermarkt in de buurt, laat maar!
Niemand heeft zin om met mij mee te gaan lopen.
Opeens bedacht ik mij namelijk dat ik mijn oppaskatjes nog moet voeren
Pino is grappig
Qkoorts.
Rennen is goed voor de beweging
Schoen zijn altijd handig om te dragen
Thuis is altijd fijn
U is een beleefdheidsvorm
Vis is lekker!
Wandelen is fijn om je gedachte te verzetten
Xaar’s Wereld is altijd leuk om te lezen!
Yatzee is een grappig spelletjes, waar je veel bij moet rekenen
Zinteugen heb je latijd nodig!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.