maandag 7 augustus 2017

Hallo hond! | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf een brief aan een dier

Hoi hond!

Hoe gaat het er mee? Ik hoop dat het goed gaat. Hoe was jou dag vandaag? Ik hoop dat je veel leuke dingen hebt gedaan vandaag, en dat je weer lekker gewandeld hebt met de baas. Waar zijn jullie allemaal naar toe gelopen vandaag?

Ik ben gewoon naar school geweest vandaag. Ik heb communicatie gehad, rekenen, Nederlands en Engels. Daarna mocht ik alweer naar huis. Eenmaal thuis heb ik rekenen en Nederlands gedaan, want daar had ik huiswerk voor gekregen. Ik wou er graag vanaf, dus dat heb ik braaf gedaan!

Groetjes, Xarifa!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.