zaterdag 12 augustus 2017

Ode aan de herfst | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf een ode aan de herfst

Beste herfst! Wat ben je toch leuk! Met je steeds koudere dagen, steeds kortere dagen, steeds minder licht, waardoor je sneller aan de warme chocolade melk gaat, veel gaat lezen, meer films en series gaat kijken, en je steeds guurdere dagen. Jij bent weer als eerste aan de beurt als volgend seizoen! Ik heb er zin in, om weer lekker series en films te kijken, te lezen maar ook is het fijn om in de herfst te fotograferen, daar ben jij naast de lente ook het beste seizoen voor!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.