dinsdag 1 augustus 2017

Vertel het in het verleden! | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf wat er nu speelt in je leven, maar dan in verleden tijd!

Het was zo irritant. Ik wou zo graag dat ik meer ideeen zou hebben voor Xaar’s Wereld. Ideeen die op dat moment echt uit mij zelf kwamen. Maar dat lukte mij niet. Ik moest zo nodig een time out nemen omdat er niks meer uitkwam. Nou ja, het moest zo lopen denk ik. Het kwam uit eindelijk wel weer goed! Gelukkig maar. Ik had bijna de moed opgegeven. Toen mijn beste idee ooit kwam! Dat ga ik nu veder uitwerken, en ik zie dan hoe het allemaal precies gaat lopen!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.