zaterdag 5 augustus 2017

Wat zou ik doen als ik nog maar 24 uur te leven had? | 333 dingen om te doen

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Wat zou ik doen als ik nog maar 24 uur te leven had!

Ik zou als eerste gaan bungeejumpen, dan tot ’s avonds met de trein reizen, en daarna een luchtballonvaart maken. Als ik dat allemaal gedaan heb, en ik ben weer thuis, dan ik mijn boek uit lezen. Slapen hoeft dan van mij niet meer persee, dus ik probeer ook op te blijven!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.